Tuesday 21 March 2017

It's all about perspective!

Αχ πόσο χαίρομαι που επανήλθα στο blogging και ας μην έχω και σχόλια κάτω από τα ποστ. Είναι ωραίο να γράφεις!

Τις προάλλες που λέτε λοιπόν ήμουν έξω από το νηπιαγωγείο της μικρής το μεσημέρι και περίμενα να σχολάσουμε. Ήταν και μια άλλη μαμά από έξω που έχει τρία μικρά παιδιά (το μεγάλο είναι στα νήπια και τα άλλα δυο πιο μικρά). Ε και πάνω στην κουβέντα είπα εγώ τι κρίμα που η 25η Μαρτίου πέφτει Σάββατο και δεν έτυχε να είναι τριήμερο και εκεί πάνω λέω "ε τώρα πια το Πάσχα με το καλό θα ξεκουραστούμε"! Και με το που είπα αυτό με κοίταξε σαν εξωγήινη χαχαχα! Λέει "με τα παιδιά στο σπίτι θα ξεκουραστούμε;;;!!" Και τότε συνειδητοποίησα ότι αυτή έχει τρία και μάλιστα μικρά και φυσικά θα έχουν πολλές απαιτήσεις και το να είναι για τόσες μέρες όλοι μαζί σίγουρα δεν θα είναι εύκολο για εκείνην!

Εγώ από την άλλη που έχω μόνο μία, χαίρομαι απίστευτα τις μέρες που είναι αργία στο σχολείο. Είτε είναι τα Χριστούγεννα, είτε κάποιο τριήμερο, είτε τώρα που θα έρθει το Πάσχα!

Γενικώς εγώ δεν είμαι καθόλου του πρωινού ξυπνήματος οπότε καθημερινά που ξυπνάω στις 7:00 για να πάμε στο σχολείο στην ώρα μας δεν είναι και το καλύτερό μου! Το κάνω βέβαια αδιαμαρτύρητα και χαίρομαι που πηγαίνει στο νηπιαγωγείο και μαθαίνει πολλά ενδιαφέροντα πράγματα. Και τις ώρες που είναι στο σχολείο μπορώ και εγώ και κάνω τις δουλειές του σπιτιού ή τα απαραίτητα ψώνια από το σουπερμάρκετ ή την λαϊκή με την ησυχία μου!

Αλλά τις μέρες που είμαστε όλη μέρα μαζί, ξυπνάμε ό,τι ώρα θέλουμε με την ησυχία μας, παίζουμε, κάνουμε διάφορες δραστηριότητες, τις χαίρομαι διαφορετικά! Είμαστε πιο χαλαρές, τα περνάμε όμορφα!

Εγώ δεν έχω καμία ανάμνηση της μαμάς μου να με παίζει καθώς ήταν και εξακολουθεί να είναι εργασιομανής. Το να κάνω παρεούλα με την μικρή μου είναι το καλύτερό μου! Χαίρεται και αυτή, χαίρομαι και εγώ! Win-win χεχε!

Ανυπομονώ λοιπόν να έρθει το Πάσχα και να τα περάσουμε όμορφα και οικογενειακά!

Μου έλειψε πολύ να πάμε κανένα ταξίδι, τις τελευταίες μέρες κοιτάζω μέσω του μπλογκ μου τα ταξίδια που κάναμε και νοσταλγώ! Λίγη ακόμα υπομονή όμως, τι να κάνουμε. Για οργανωμένη εκδρομή δεν είμαστε ακόμα. Ίδωμεν... 

Arrivederci!

No comments:

Post a Comment