Thursday 3 May 2012

Πρωτομαγιά 2012 - Πιάσαμε τον Μάη!

Την Τρίτη που μας πέρασε ήταν Πρωτομαγιά, ο καιρός ήταν εκπληκτικός με έναν υπέροχο ήλιο να λάμπει πάνω από τη Θεσσαλονίκη και ήταν η κατάλληλη ευκαιρία να πάμε να "πιάσουμε τον Μάη".

Ο περισσότερος κόσμος διάλεξε ως ημερήσιο προορισμό κάποιο μέρος της Χαλκιδικής με αποτέλεσμα να μποτιλιαριστεί για αρκετή ώρα στο δρόμο. Εμείς καθώς απολαμβάνουμε τη Χαλκιδική τρεις μήνες το καλοκαίρι διαλέξαμε κάτι πολύ κοντινότερο, κι έτσι πήγαμε ως την Κρήνη.

Αρχικά κατεβήκαμε στον Ναυτικό Όμιλο Καλαμαριάς για μια βολτίτσα. Πρώτη φορά πήγαινα εκεί κάτω και μου άρεσε πολύ!

Κατά μήκος της μαρίνας υπάρχουν αυτά τα όμορφα παχύφυτα με το έντονο μωβ λουλούδι που δίνουν ένα μοναδικό ανοιξιάτικο χρώμα στο τοπίο!

Και στις δύο μεριές στο λιμανάκι υπάρχουν στην ακτή πλοία σαν σε ναυπηγείο που ενισχύουν τη θαλασσική διακόσμηση!

Μαργαρίτες!

Δίπλα στη θάλασσα υπάρχει ένα μικρό παρεκκλήσι του Αγίου Νικολάου, που ως γνωστόν είναι ο φύλακας-Άγιος των Ναυτικών...

Όπως γράφει η πινακίδα στο εξωτερικό του το παρεκκλήσι ανεγέρθη για τη σωτηρία 112 μικρών ιστοπλόων από τη θεομηνία που έπληξε τον κόλπο της Θεσσαλονίκης κατά τη διεξαγωγή των πανελληνίων αγώναν όπτιμιστ το απόγευμα της 21ης Αυγούστου 1979.

Δε θα μπορούσα να μη βγάλω και μια φωτογραφία που να εστιάζει στη μαργαρίτα και να είναι θαμπό το φόντο, τις λατρεύω αυτές τις photos! Αφιερωμένη σ'όλους τους αναγνώστες μου! :)

Κι άλλα λουλούδια!

Αρχικά είπαμε να καθήσουμε σε ένα καφέ που βρίσκεται δίπλα στη μαρίνα, αλλά η ζέστη εδώ κάτω ήταν τόση μεγάλη που αποφασίσαμε να πάμε παρακάτω. Έτσι καταλήξαμε στο Mistral:

Πιάσαμε πρώτη θέση με θέα τη θάλασσα. Εδώ το μαγαζί είναι πιο ψηλά και φυσούσε ένα δροσιστικό αεράκι κατά διαστήματα. Απολαμβάναμε τη θέα και ένα λαμπερό ήλιο! Σαν να ήταν καλοκαίρι!

Στο μαγαζί έπαιζε πολύ ωραία house μουσικούλα και ήταν λες και ήμασταν σε κάποιο beach bar!

Τι υπέροχα που λαμπύριζε ο ήλιος μέσα στη θάλασσα! Και τι ωραία να σε ζεσταίνει έτσι και να νιώθεις ότι το καλοκαιράκι πλησιάζει!

Κατά διαστήματα μια βάρκα ή ένα ιστιοπλοϊκό εμφανιζόταν πάνω στο ασημένιο θαλάσσιο χαλί!

Αλλά είχαμε και από αέρος επισκέψεις. Ακριβώς πάνω από το κεφάλι μας πέρασαν δύο φορές αεροπλάνα! Όπως βλέπετε ο ουρανός ήταν καταγάλανος χωρίς ίχνος από συννεφάκι!

Όσο έπεφτε ο ήλιος τόσο πιο όμορφο γινόταν και το τοπίο. Θα θέλαμε πολύ να καθήσουμε λίγη ώρα ακόμα για να δούμε το ηλιοβασίλεμα, αλλά ήμασταν ήδη αρκετή ώρα και κατά τις 6:30 πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Ήταν πάντως πολύ όμορφα! Ξεφύγαμε λίγο από την καθημερινότητα!

Δε μπορώ να καταλάβω, πώς ενώ στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τόσα όμορφα μέρη με θέα τη θάλασσα - τόσο στο κέντρο, όσο και ανατολικά - πολλοί πάνε και κλείνονται σε κάτι "τρύπες", σε κάτι μικρά και στενά μπαράκια στο κέντρο ή αλλού!

Εσείς πώς τα περάσατε την Πρωτομαγιά; Τον πιάσατε τον Μάη;

Άντε και του χρόνου! :)

4 comments:

1. Τι ομορφιά είναι αυτή Δανάη μου!!!!
    Τι υπέροχες φωτογραφίες!!!
    Όμορφα μέρη, με λουλούδια, με θάλασσα, γραφικό εξωκλήσι, βάρκες, σκάφη!!!
    Πολύ χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα!
    Καλό και χαρούμενο μήνα σας εύχομαι!
    Πολλά φιλάκια

ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό μήνα επίσης! Φιλιά!

Delete
  2. Καλό μήνα Δανάη! Πάρα πολύ όμορφες φωτογραφίες, όχι ανοιξιάτικες αλλά καλοκαιρινές! Η φωτογραφία με τη μαργαρίτα είναι κορυφαία. Ευχαριστούμε για την αφιέρωση :-)

ReplyDelete
    Replies
    1. Καλό μήνα Σοφία! Ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σου άρεσαν! Όντως πιο πολύ καλοκαιρινές ήταν χεχε! :)