Sunday 29 April 2012

Funny Country Songs (back to 1994)

Σήμερα έχω funny (και ολίγον τι από funky) διάθεση και είπα να κάνω ένα μουσικό ποστ που έχω καιρό να κάνω! Θα ταξιδέψουμε πίσω στο 1994 οπότε και είχαν κυκλοφορήσει τρία country τραγούδια με club ρυθμούς όμως και "ξεβιδωνόμασταν" σαν τρελά στα κλαμπς (ή ακόμα και στα δωμάτιά μας LOL) όταν τα ακούγαμε εκείνη την εποχή!! 

Ξεκινάμε από το Cotton-eyed Joe από το σουηδικό συγκρότημα Rednex:


Οι στίχοι λένε: 

"If it hadn't been for cotton-eye joe
I'd been married long time ago
Where did you come from. Where did you go?
Where did you come from cotton-eye joe?"

αλλά λόγω της ταχύτητας των στίχων ακούγαμε "Ready to come, ready to go / Ready to go to Kathmandu!"


Συνεχίζουμε με το Everybody Confi Gon από τους Ιταλούς Two Cowboys:



Και ολοκληρώνουμε με το Swamp Thing των The Grid:



Τα δύο τελευταία βρίσκονται και στη συλλογή "NOW That's What I Call Music 28" που ήταν από τις καλύτερες που είχε κυκλοφορήσει τη χρονιά εκείνη!! :)

4 comments:

  1. καλά το cotton-eye joe το λατρεύω!!! καλή σου μέρα :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ επίσης mahler76!! Καλημέρα και σε σένα! :)

      Delete
  2. Πω πω δηλαδή δεν έλεγε Kathmandu εκείνο το τραγούδι; Απίστευτο χαχαχαχα

    ReplyDelete
    Replies
    1. Και εγώ Σοφία μου Kathmandu νόμιζα έλεγε! Πάντα έτσι το τραγουδούσα χαχα! :)

      Delete