Thursday 23 June 2011

Νίνο - ΟΚ

Το πρωτοάκουσα στα Mad Music Awards χωρίς να του δώσω ίσως τη δέουσα προσοχή. Πριν 2-3 μέρες όμως που ήμουν στο αυτοκίνητο και το πέτυχα στο ραδιόφωνο με το που άρχισα να το ακούω, σκέφτηκα ότι κάτι μου λέει χωρίς να μπορέσω να το προσδιορίσω και χωρίς να θυμάμαι ποιος το ερμηνεύει. Χθες το βράδυ που ξαναείδα τα Mad το θυμήθηκα!

Το τραγούδι ΟΚ του Νίνο είναι άκρως καλοκαιρινό και όποτε το ακούω μου'ρχεται να χορέψω!


Στίχοι / Lyrics:

Λένε πως η φύση
Θα μας εκδικηθεί
Άπειροι προφήτες
Και χιλιάδες οιωνοί

Λένε ότι οι πλανήτες
Θα ευθυγραμμιστούν
Κι όλα όσα γνωρίζουμε
Ως τώρα θα χαθούν

Κι αν έρχεται το τέλος
Κι η καταστροφή
Το μόνο που μετράει
Για μένα είσαι συ

Κι αν μείνουμε στον κόσμο
Εμείς τελευταίοι
Εφόσον έχω εσένα
Εγώ θα'μαι ΟΚ

Άνθρωποι οργισμένοι
Που επαναστατούν
Κυβερνήσεις πιόνια
Σ'αδιέξοδο οδηγούν

Σαστισμένοι ηγέτες
Αμήχανα κοιτούν
Έναν νέο κόσμο
Στον οποίο δε χωρούν

Κι αν έρχεται το τέλος
Κι η καταστροφή
Το μόνο που μετράει
Για μένα είσαι συ

Κι αν μείνουμε στον κόσμο
Εμείς τελευταίοι
Εφόσον έχω εσένα
Εγώ θα'μαι ΟΚ

Κι αν έρχεται το τέλος
Κι η καταστροφή
Το μόνο που μετράει
Για μένα είσαι συ

Κι αν μείνουμε στον κόσμο
Εμείς τελευταίοι
Εφόσον έχω εσένα
Εγώ θα'μαι ΟΚ
Εγώ θα'μαι ΟΚ
Εγώ θα'μαι ΟΚ
Εγώ θα'μαι ΟΚ
Εγώ θα'μαι ΟΚ

1 comment:

  1. Τι υπέροχο, ρυθμικό, καλοκαιρινό τραγούδι!!!
    Δανάη μου, είσαι καταπληκτική!!!
    Φιλάκια

    ReplyDelete