Monday 20 December 2010

Σπιτικά Μελομακάρονα 2010

Το Σάββατο το πρωί αγοράσαμε το έλατό μας (το οποίο θα δείτε σε επόμενο ποστ) και την ίδια μέρα το απόγευμα φτιάξαμε μελομακάρονα. Το σπίτι μοσχομύρισε και η ατμόσφαιρα ήταν άκρως χριστουγεννιάτικη! Άφησα μια ολόκληρη μέρα τα μελομακάρονα στο σιρόπι για να ρουφήξουν όσο το δυνατόν περισσότερο και χθες το βράδυ ήταν έτοιμα στην πιατέλα για να κεράσω και κάποιους φίλους που ήρθαν επίσκεψη.

Άναψα τα κεράκια στα ρεσό και βλέπετε το αποτέλεσμα στις παρακάτω φωτογραφίες. Φυσικά αυτά δεν είναι παρά μόνο τα μισά μελομακάρονα! :)




Εύχομαι σε όλους να περάσετε ωραίες γιορτές όπως τις ονειρεύεστε με τα άτομα που αγαπάτε! :)

Edit:

Να και τα υπόλοιπα!

7 comments:

  1. αχ κακό που μου ΄κανες πρωι-πρωι!
    Και του χρόνου να είσαι καλά να ξαναφτιάξεις!

    ReplyDelete
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Besixdouze! Καλές γιορτές να'χεις! :)

    ReplyDelete
  3. Μμμμμ, τι υπέροχα μελομακάρονα, τι ντεκόρ !!!
    Μια χρυσή νοικοκυρά !!!

    ReplyDelete
  4. Την πρώτη δόση την εξαφανίσαμε στο σπίτι! Τώρα καταναλώνουμε την δεύτερη...
    Καλές γιορτές να 'χουμε Δανάη μου!

    ReplyDelete
  5. @ magda: Ευχαριστώ! Μου αρέσει πολύ η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και χαίρομαι πολύ όσο τις έχω στο σπίτι!

    @ Σοφια: Με μέτρο τα μελομακάρονα χαχαχα! Καλές γιορτές και σε σένα Σοφία μου! :)

    ReplyDelete
  6. Καλέσ γιορτές και καλοφάγωτα!
    Νοικοκυρά όχι άστεία!!!
    Εγώ λέω να τα κάνω αύριο.
    Χθες έκανα κουραμπιέδες και είμαι αρκετά ευχαριστημένη από το αποτέλεσμα.
    Και για τα Χριστούγεννα που γιορτάζει και ο Χρήστος έναν εύκολο κορμό σοκολάτα του Παρλιάρου.
    Εμ, δουλειά δεν έχω και όσο μπορώ ακόμα να κάνω και κάτι επικοδομητικό!
    φιλάκια πολλά

    ReplyDelete
  7. Ευχαριστώ πολύ Βιβή! Και εσύ πρώτη νοικοκυρά είσαι όμως! Έχω να το λέω για το τσιζκέικ που μας κέρασες! :)

    Ωραίες οι συνταγές του Παρλιάρου! Δώσμου σοκολάτα και την ψυχή μου πάρε χεχε!

    Κάνε κανένα ποστ για τους κουραμπιέδες και με τη συνταγή που χρησιμοποίησες να τα δούμε και εμείς! :)

    Καλά κάνεις και διοχετεύεις την ενέργειά σου κάπου. Εύχομαι με το καλό να έρθει η μπεμπούλα! Φιλιά πολλά!

    ReplyDelete