Monday 30 August 2010

Ταξίδι στ'όνειρο...

Χθες το απόγευμα επιστρέφαμε από τη Χαλκιδική και στο αυτοκίνητο έκανα ζάπινγκ στο ραδιόφωνο. Ξαφνικά έπεσα πάνω σε ένα παλιό αγαπημένο τραγούδι και άρχισα να χορεύω. Αναφώνησα "πού το θυμήθηκαν!!" και ανέβασα την ένταση. Επίσης είπα ότι εκείνη την εποχή γράφονταν ωραία τραγουδάκια, αγνά, όχι σαν τα σημερινά που προβάλλουν τον εγωισμό και σου δημιουργούν αρνητικά συναισθήματα. Αυτά τα τραγούδια πραγματικά σε ταξίδευαν! Με αυτά ονειρευόμασταν και φανταζόμασταν άλλα μέρη κι άλλους κόσμους... :)




Στίχοι:

Στίχοι: Γιάννης Νικολάου
Μουσική: Γιάννης Νικολάου
Πρώτη εκτέλεση: Λαθρεπιβάτες

Κι αν δεν πήγαμε ταξίδια
κι αν μας έπνιξε η Αθήνα
κι αν το καλοκαίρι φεύγει
δεν πειράζει.

Τα ματάκια σου χαζεύω
και μαζί σου ταξιδεύω
το μικρό μας το δυάρι
κόσμος μοιάζει.

Ταξίδι στ' όνειρο
ταξίδι στ' άγνωστο
μαζί σου κι όπου βγει
και πάμε όπου πεις.

Ταξίδι...

Το μικρό μας κρεββατάκι
είναι πλοίο που σαλπάρει
η αγάπη κυβερνάει
και μας πάει.

Τα φιλιά σου διαβατήριο
του ονείρου εισιτήριο
κι αν Χειμώνας πλησιάζει
δεν με νοιάζει...

Ταξίδι στ' όνειρο
ταξίδι στ' άγνωστο
μαζί σου κι όπου βγει
και πάμε όπου πεις.

Ταξίδι...

5 comments:

  1. Πραγματικά...που το θυμήθηκαν;;!

    ReplyDelete
  2. Άσε Νίκο από χθες μου'χει κολλήσει τρελλά και το τραγουδάω συνέχεια χεχε! :)

    ReplyDelete
  3. Κι εμένα μου αρέσει!!!
    Καλό βράδυ Δανάη μου!

    ReplyDelete
  4. Εγώ πάλι πρώτη φορά το ακούω αυτό το τραγούδι. Δεν μου θυμίζει απολύτως τίποτα... ουπς!!

    Αλήθεια, έχεις δει την απάντηση του Apos στο σχόλιό σου περί εναλλακτικών ονομάτων των διάφορων χωρών;

    ReplyDelete
  5. Σοφια, χαίρομαι!

    Σοφία, προκειται για πολύ παλιό κομμάτι και το συγκρότημα που τραγουδάει είναι οι Λαθρεπιβάτες. Την απάντηση του Apos δεν την είχα δει, ευχαριστώ που μου έδωσες το link! :)

    ReplyDelete