Thursday 10 June 2010

Domino's Pizza τώρα και στη Θεσσαλονίκη!


Την προηγούμενη εβδομάδα έτυχε να περπατήσω όλη τη Βασιλίσσης Όλγας με τα πόδια. Εκεί λοιπόν που έκανα βόλτα πέτυχα μια καινούρια πιτσαρία κι όχι όποια κι όποια αλλά την Domino's. Έτσι τράβηξα και μια φωτογραφία με το κινητό μου:

Το μαγαζί δεν είχε ακόμα ανοίξει όπως φαίνεται. Πήρα τώρα τηλέφωνο όμως και μου είπαν ότι σήμερα μόλις άνοιξε! Δεν έχω φάει ποτέ, αλλά θα δοκιμάσω σίγουρα!

Το κατάστημα βρίσκεται στο νούμερο 60 της Βασ. Όλγας.

Τώρα που αρχίζει και το Μουντιάλ (11 Ιουνίου - 11 Ιουλίου 2010) οι πιτσαρίες θα κάνουν χρυσές δουλειές! Ήξεραν πότε να ανοίξουν! ;)

16 comments:

  1. Κάνε μας ένα update όταν τη δοκιμάσεις. Εκεί κρύβεται η ουσία, στην κυριολεξία δηλαδή :)

    Πάντως εμένα -αν και τρώω σπάνια- μου συμβαίνει το εξής με τις πίτσες… από όπου κι αν έχω δοκιμάσει, σαν την πίτσα του Μπάμπη που βρίσκεται στη γειτονιά μου δεν έχω φάει πουθενά. :) Και δεν είναι να πεις ότι φταίει η συνήθεια αφού έτσι και αλλιώς δεν τρώω συχνά. Τι να πεις…

    Άντε και καλή πορεία στο μουντιάλ να έχουμε. :)

    ReplyDelete
  2. Γειά σου StavroZ και σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Σκοπεύω να φάω άμεσα (σε καμιά ωρίτσα για την ακρίβεια χεχε) και φυσικά θα επανέλθω με τις εντυπώσεις μου!

    Εμένα αγαπημένη μου πίτσα είναι η pizza hut με stuffed crust, αλλά και στη γειτονιά μου υπάρχουν πολλές ωραίες πιτσαρίες με πρωτότυπες γεύσεις. Μου αρέσει όταν είναι να φάω πίτσα να παίρνω από άλλο μέρος κάθε φορά για να μην βαριέμαι τις ίδιες γεύσεις.

    Μακράν το καλύτερο πεϊνιρλί πάντως το κάνει ένα μικρό μαγαζάκι που υπάρχει πάρα πολλα χρόνια στη γειτονιά μου και πιο νόστιμο δεν έχω φάει πουθενά! Συνήθως τα μικρά μαγαζάκια αν τα ξέρεις και είσαι ψαγμένος κάνουν και τα καλύτερα!

    Όντως καλή επιτυχία να έχουμε στο ποδόσφαιρο! :)

    ReplyDelete
  3. ΟΚ φάγαμε από την περιβόητη πίτσα domino's. Μου άρεσε αλλά δεν τρελλάθηκα κιόλας. Άσε που πήραμε δύο πίτσες και η μία που μας έφεραν ήταν λάθος, σωστή στη ζύμη που διαλέξαμε αλλά λάθος στη γεύση. Τέλος πάντων. Δοκιμάσαμε και μας έφυγε η περιέργεια. :)

    ReplyDelete
  4. Ε είναι αρχή ακόμη, σε μερικές μέρες θα βρουν το ρυθμό τους. Κακώς βέβαια που άνοιξαν τόσο αργά, μιας και δεν προλαβαίνουν να προπονηθούν για το Μουντιάλ. ;)

    Μ' αυτά και μ' αυτά μ' έκανες να πάρω τηλέφωνο στον Μπάμπη για ντελίβερι :))

    Καλό βράδυ!

    ReplyDelete
  5. Χαχαχα! Καλή όρεξη Σταύρο! ;)

    ReplyDelete
  6. Thanks για το νέο -- ούτε στο site της εταιρείας δεν έχουν βάλει ακόμα αυτό το κατάστημα!

    "Μακράν το καλύτερο πεϊνιρλί πάντως το κάνει ένα μικρό μαγαζάκι που υπάρχει πάρα πολλα χρόνια στη γειτονιά μου και πιο νόστιμο δεν έχω φάει πουθενά!"

    Λεπτομέρειες παρακαλώ! Θα μ'ενδιέφερε να το τιμήσω πριν φύγω :)

    ReplyDelete
  7. Μήπως έχουν και κάτι σε ψαρικό για... πιγκουίνους;

    ReplyDelete
  8. Κι εμείς Domino's pizza φάγαμε σήμερα :-)

    Δεν τη θεωρώ κάτι το εξαιρετικό. Για μας είναι απλά η πιτσαρία της γειτονιάς.

    ReplyDelete
  9. κάθε άλλο παρά πιτσαρία της γειτονιάς δεν θα χαρακτήριζα μια αλυσίδα που απαριθμεί πολλά καταστήματα τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.όσο για το λάθος στην παράδοση της παραγγελίας από όσο γνωρίζω η domino's δεσμεύεται να την αντικαταστήσει άμεσα χωρίς καμία επιβάρυνση του πελάτη.Το ίδιο επίσης ισχύει και σε περίπτωση καθυστέρησης της παραγγελίας. Τακτική που κανένα άλλο κατάστημα του είδους δεν ακολουθεί!Το κατάστημα υπάρχει στο site άλλωστε υπάρχει και δυνατότητα παραγγελίας on line μέσω internet. Και γενικά...εγγύηση στην γεύση αλλά και στην ποιότητα αφού χρησιμοποιεί πρώτες ύλες και προιόντα επώνυμα σε αντίθεση με άλλων αμφιβόλου προελεύσεως! καλοψημμένη ζύμη και μυρωδιά φρέσκιας ντομάτας!!!

    ReplyDelete
  10. Κωνσταντίνε, το μαγαζάκι που λέω πρέπει να είναι αυτό εδώ .

    Πιγκουίνε, δε γνωρίζω, χλωμό το κόβω.

    Σοφία, συμφωνούμε απόλυτως. Δεν ξέρω αν τις φτιάχνουν ακριβώς ίδιες και στο εξωτερικό αλλά εμάς μας φάνηκε πολύ λιπαρή.

    Ανώνυμε, ούτε βαλτός από το κατάστημα να ήσουν τόσο καλά λόγια! Όσο για την τακτική καθυστέρησης που λες ότι δεν έχει άλλη πιτσαρία δεν έχεις δίκιο. Το ίδιο ισχύει και στην Pizza Hut που δεσμεύονται να σου την φέρουν μέσα σε μισή ώρα και από την οποία επίσης κάνεις παραγγελία μέσω ίντερνετ. Κατά την γνώμη μου η Hut είναι κλάσεις ανώτερη, δεν συγκρίνεται. Το μόνο κοινό που έχουν οι 2 τους - πέραν του ότι πρόκειται για brands που υπάρχουν σε πάρα πολλές χώρες - είναι ότι είναι και οι δύο πολύ ακριβές. Με τα λεφτά σχεδόν που παίρνουμε δύο πίτσες από τις συνοικιακές πιτσαρίες σε αυτές παίρνεις μία.

    ReplyDelete
  11. Παιδια γεια σας !!! Ειχα ακούσει πολλα για την συγκεκριμένη πιτσαρία.Πηρα λοιπόν απόφαση να δοκιμάσω και μάλιστα με παραγγελία μεσω ιντερνετ.Οφείλω να πώ οτι έχουν μακραν το πιο φιλικό και επαγγελματικό site στον χώρο.Και όντως η παραγγελία ήρθε ακριβώς στον χρόνο που με ενημέρωσαν πως θα κάνει.Στο σημαντικό κομμάτι της ιστορίας, πρέπει να πω οτι είναι με διαφορά καλυτερη πίτσα σε σχεση με τις άλλες επώνυμες της πόλης.Υπεροχες γεύσεις με προσεγμένα υλικά.Εχω πάθει δε, πλάκα με τις μπαγκέτες με σκορδο και λάδι και ενα γλυκο που μοιαζει με λουκουμαδες και ειναι τέλειο.Cinna dots το λενε.Σημερα μάλιστα περασα απο κει και ενημερωθηκα για τις προσφορες που εχουν αν τα παρεις απο κει.Σιγουρα θα τους ξαναπροτιμησω !!

    ReplyDelete
  12. Δεν διαφωνώ.Μην ξεχνάμε πως <>

    ReplyDelete
  13. Οτι πληρώνεις παίρνεις!

    ReplyDelete
  14. Κοίτα, εμάς μας αρέσει η πίτσα του Domino's, αλλά ναι, είναι αρκετά λιπαρή, γι' αυτό τρώμε σπάνια. Δεν ξέρω αν τη φτιάχνουν με τον ίδιο τρόπο στην Ελλάδα. Όπως και να 'χει, όλα είναι θέμα γούστου. Αν σου αρέσει καλύτερα η πίτσα μιας άλλης πιτσαρίας, εννοείται ότι θα παραγγείλεις από εκεί :-)

    ReplyDelete
  15. h pizza dominos den paizetai filarakia pite oti theletai dn thn allazw me kamia ......

    ReplyDelete
  16. symfwnw me ton anwnymo. tin protimw xronia twra xwris vevaia na ypotimw tis alles pizzaries. eksallu eimai ki egw enas allos Pizza Fanatic!!

    ReplyDelete