Sunday 7 March 2010

Did You Hear About The Morgans?

Το Did You Hear About The Morgans (ελληνικός τίτλος "Τα Μάθατε για τους Μόργκανς;") είναι από τις πιο fun rom com που έχω δει ποτέ! Είχα διαβάσει για την υπόθεση της ταινίας, αλλά δεν περίμενα να έχει τόσες πολλές ατάκες που να προκαλούν γέλιο! Ενώ γενικώς πιστεύω ότι ο Hugh Grant είναι στις ταινίες που παίζει πάνω-κάτω ίδιος, σε αυτήν την ταινία ήταν πραγματικά απολαυστικός! Όσο για την Sarah Jessica Parker έχει και αυτή ένα στάνταρ τρόπο που παίζει, αλλά ο συνδιασμός των δύο, η χημεία τους αν θέλετε, ήταν πολύ καλή!

Αξίζει να δείτε την ταινία, θα γελάσατε σε πάρα πολλά σημεία!

Σε περίπτωση που δεν γνωρίζετε την υπόθεση την αναφέρω με δυο λόγια:

Η Meryl και ο Paul είναι σε διάσταση εδώ και τρεις μήνες ύστερα από μια απιστία του Paul. Αυτός όμως έχει μετανοιώσει και παρακαλάει την Meryl να τα ξαναβρούν. Όταν βγαίνουν για δείπνο για να συζητήσουν γίνονται αυτόπτεις μάρτυρες ενός εγκλήματος. Η αστυνομία τους βάζει σε πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων και τους στέλνει σε ένα επαρχιακό χωριό στη μέση του πουθενά. Ως γνήσιοι Νεοϋορκέζοι δυσκολεύονται να προσαρμοστούν, αλλά όλες οι δυσκολίες με τις οποίες έρχονται αντιμέτωποι τελικά θα τους φέρουν πιο κοντά. Περισσότερα στις οθόνες σας! Τη συστήνω ανεπιφύλακτα!

5 comments:

  1. Πολύ θέλω να την δω αυτήν την ταινία. Λατρεύω τον Hugh Grant, νομίζω ότι έχω δει κάθε ταινία που έχει παίξει! Όσο για την Sarah Jessica Parker, δεν την έχω δει σε κάτι άλλο πέρα από το sex and the city, αλλά ελπίζω να είναι καλή!
    Καλό βράδυ Δανάη μου!

    ReplyDelete
  2. Ο Hugh Grant μεγάλος τυπάς! Άλλη μια φορά με τις γνωστές μούτες του κλέβει την παράσταση, σε μια ταινία που χωρίς την παρουσία του θα ήταν υπερβολικά συνηθισμένη για αυτό το είδος (και όχι δεν είμαι ο Δανίκας ή ο Τιμογιαννάκης χα,χα,χα).

    ReplyDelete
  3. Σοφία πρέπει να πάρεις εντατικά μαθήματα! Ακούς εκεί δεν έχεις δει άλλη ταινία με την SJP! Προτείνω να ξεκινήσεις με το πολυαγαπημένο μου Footloose, πολύ πριν υπάρξει καν το Sex and the City και ταυτιστεί στο μυαλό πολλών με την Κάρυ.

    Πίκο, όντως η παρουσία και οι ατάκες του Hugh ήταν αυτό που άξιζε περισσότερο στην ταινία! :)

    ReplyDelete
  4. Για την ταινία αυτή έχω ακούσει τα χειρότερα, μάλιστα εδώ κατέβηκε αμέσως από τα σινεμά (σε μερικά δεν ανέβηκε καν) και έτσι δεν πρόλαβα να τη δω στη μεγάλη οθόνη. Θα τη δω όμως σε DVD γιατί μου αρέσει ο Hugh Grant :-)

    ReplyDelete
  5. Σοφία, κι όμως είχε πολλή πλάκα, αξίζει να τη δεις! :)

    ReplyDelete