Wednesday 14 October 2009

Pet Shop Boys Live Concert @ Thessaloniki!!!!

Ένα από τα πιόοοοοο αγαπημένα μου συγκροτήματα που ήθελα πάντοτε να δω Live καθώς - κάνουν φοβερά show - έρχεται επιτέλους στην πόλη μου, στη Θεσσαλονίκη και δεν είναι ούτε ψέμα ούτε αστείο!! Οι Pet Shop Boys στα πλαίσια της τελευταίας τους τουρνέ με τίτλο "Pandemonium Tour 2009" θα επισκεφθούν την Αθήνα στις 20 Νοεμβρίου και την Θεσσαλονίκη στις 21 Νοεμβρίου!

Πέφτει και Σάββατο... τέλεια!!!



Ο χώρος στον οποίο θα δωθεί η συναυλία είναι το Βελλίδειο Συναυλιακό Κέντρο (περίεργη επιλογή, αλλά το προσπερνάμε). Μόλις αγόρασα εισιτήρια και είμαι πολύ χαρούμενη... πετάω!!! :)

Όσοι είστε φαν βιαστείτε να αγοράσετε εισιτήρια καθώς για την Θεσσαλονίκη τα πρώτα 1500 θα δωθούν στην τιμή των 35 ευρώ (κανονική τιμή εισιτηρίου 40 ευρώ), ενώ στην Αθήνα τα πρώτα 1000 στην τιμή των 40 ευρώ. Η κανονική τους τιμή για Αθήνα είναι 45 ευρώ η προπώληση και 50 ευρώ την μέρα της συναυλίας (αν δεν έχουν εξαντληθεί φυσικά!)

Για τους φίλους αναγνώστες από Αθήνα η συναυλία θα λάβει χώρα στο Metropolitan Expo, έναν νέο συναυλιακό χώρο στον χώρο του αεροδρομίου Ελ. Βενιζέλος. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε εδώ.

Εισιτήρια τόσο για Αθήνα όσο και για Θεσσαλονίκη μπορείτε να αγοράσετε online από το ticketservices.gr.

Ένα είναι το σίγουρο... ανυπομονώ να έρθει η 21η Νοεμβρίου! They are always on my mind! ;)





Edit: Χθες που είχα μπει στο επίσημο site των PSB δεν έγραφαν τίποτα για την Ελλάδα και ήμουν επιφυλακτική. Τώρα όμως ξαναμπήκα και μας έχουν στην κεντρική σελίδα μάλιστα:

We are pleased to announce that Pet Shop Boys have extended their Pandemonium tour to include two dates in Greece.
Εμείς να δείτε πόσο pleased είμαστε!!! :D

Update (04/11/2009): Τελικά το μέρος όπου θα πραγματοποιηθεί η συναυλία άλλαξε και θα γίνει στο ΠΑΟΚ Sports Arena. Πολύ καλά τα νέα!!

5 comments:

  1. ki ego paizei na pao!! :D
    na se rotiso, pos vazeis video apo to youtube se mia anartisi??

    ReplyDelete
  2. Γειά σου Νίκο,

    Για το YouTube πολύ απλά αριστερά από το κάθε βιντεάκι κάνεις copy - paste μέσα στο ποστ σου τον κωδικό που έχει μέσα στο Embed. :)

    ReplyDelete
  3. Γεια σου κι εσένα, "συνάδελφε". Δεν σας μάθανε ακόμα πως το spamming είναι κακό πράγμα?

    ReplyDelete
  4. Ειναι το αγαπημενο μου συγροτημα και θα παω να τουσ δω και εγω στην Θεσσαλονικη!!! Ειμαι πολυ χαρουμενη!!! Πραγματικα το show ειναι φανταστικο!!! Το περιεργο ειναι πωγς ειμαι μολις 14...

    ReplyDelete
  5. Η αλήθεια είναι πως η μουσική τους είναι διαχρονική και αγγίζει πολλές γενιές! Χαίρομαι που το ίδιο συμβαίνει και σε ακόμα νεότερες γενιές! Σε συγχαίρω που σου αρέσουν και είμαι σίγουρη πως πολλοί συνομηλικοί σου μπορεί να μην τους ξέρουν καν!

    ReplyDelete