Sunday 22 February 2009

Συναυλία Μιχάλη Χατζηγιάννη @ ΠΑΟΚ Sports Arena 21/02/2009

Μπήκαμε στο γήπεδο στις 6:40 και ήταν ήδη μισογεμάτο! Η συναυλία άρχιζε στις 8:30. Αφού βρήκαμε δύο πολύ ωραίες θέσεις σε κοντινή απόσταση από την σκηνή και βολευτήκαμε, περιμέναμε πια να περάσουν δύο ώρες για να αρχίσει η συναυλία.

Ως τις 8:00 βέβαια είχε γεμίσει για τα καλά! Μέχρι και η τελευταία θέση στην τελευταία κερκίδα ψηλά είχε γεμίσει και σε πολλά σημεία είχαν κατειληφθεί και οι σκάλες!



Ακριβώς στις 8:40 έσβυσαν τα φώτα και το σκοτεινό γήπεδο φωτιζόταν πλέον μόνο από εκατοντάδες πολύχρωμα, πράσινα, κίτρινα, ροζ glow sticks. Φοβερή ατμόσφαιρα! Ο Χατζηγιάννης βγήκε στην σκηνή στις 8:40, μπορούμε άρα να πούμε ότι η συναυλία άρχισε στην ώρα της. Εγώ περιμένα να αρχίσει κατά τις 9, αλλά ευτυχώς διαψεύστηκα!

Η συναυλία ξεκίνησε με τον Μιχάλη να τραγουδάει το Η Αγάπη Που Μένει (Η Πολυκατοικία) και στην συνέχεια το Εμείς Οι Δυο Σαν Ένα.


Ο Χατζηγιάννης τραγούδησε πολλά τραγούδια από το νέο του CD "7", αλλά και πολλές από τις μεγάλες του επιτυχίες.



Το πολύ όμορφο αυτό φόντο υπήρχε στο video-wall πίσω από την ορχήστρα όταν ερμήνευε το Θάλασσα από το "7".

Πιο Πολύ και το πιανάκι στην οθόνη! :)


Στις 10 ακριβώς ο Χατζηγιάννης μας χαιρέτησε για λίγο και έκανε ένα μικρό διάλειμμα για να ξεκουραστεί και να αλλάξει ρούχα. Στην σκηνή ανέβηκε η Μαρλέν Αγγελίδου που τον συνόδευε στα φωνητικά τόσο σε αυτήν την συναυλία όσο και στις συναυλίες του το καλοκαίρι που μας πέρασε. Είπε το I Kissed A Girl της Katy Perry, το My Heart της Lizz Wright και το Rehab της Amy Winehouse. Αμέσως μετά ο Χατζηγιάννης επανήλθε δριμύτερος στη σκηνή, τραγούδησε παίζοντας κιθάρα και προς το τέλος και πιάνο...

Στις δύο επόμενες φωτογραφίες άποψη από το θερμό κοινό της συναυλίας:



Και μια τελευταία φωτογραφία λίγο πριν από το τέλος:


Φυσικά ποστ από συναυλία χωρίς ηχητική υποστήριξη δεν γίνεται. Επειδή όμως τα βιντεάκια θέλουν αρκετή ώρα για να ανεβούν θα επανέλθω με νεώτερο ποστ όταν θα είναι έτοιμα! Πήρατε μια πρώτη οπτική γεύση! :)



12 comments:

  1. Μπράβο, χαίρομαι που περάσατε καλά! Αναμένουμε βίντεο λοιπόν!

    ReplyDelete
  2. Θα στείλω ένα μηνυμα για μία ψυχή που ξέρω ότι βλέπει το blog. Συγνώμη που δεν γράφω κάτι σχετικό με το blog, αλλά είναι ο μόνος τρόπος να δει τι αισθάνθηκα όσο καιρό είμασταν μαζί.
    Δεν έπαιξα ποτέ μαζί σου, δεν κουράστηκα να σε περιμένω, μπήκες στην ζωή μου απότομα, τα έκανες όλα κομάτια με πολύ λίγα πράγματα, αφησες να σε κυριέψει η λογική, η γυναικία! και έμεινα να μαζευω τα κομματια μου αρκετο καιρό τώρα.. Δυστηχώς θα μπορούσα να κάνω πολλά για σένα, όσα δεν σου πάει ο νούς, ήθελα να τα κάνω και να σε πάρω μακριά από όλα αυτα που σε πλήγωναν χρόνια τώρα. Μετά τον χωρισμό μας και που σε βλέπω κάθε μέρα, από κοντά σκέφτομαι τι λάθος που έκανα που σε άφησα, γιατί μου το ζήτησες...?? Τώρα κάθε τι που κάνω έχει κάτι από σένα, όλα μαζί είσαι εσύ.. Τι άλλο να γράψω, νομίζω τα είπα όλα. Το μόνο που δεν αντέχω είναι αυτό που μου ζήτησες τελευταια φορά, να σε βοηθήσω να με ξεχάσεις..
    Ποιος λογικός ανθρωπος αντρας ή γυναίκα μπορεί να το κάνει αυτό!! Οταν σε αγαπάει ακόμα παράφορα και είναι τρελά ερωτευμένος μαζί σου...

    ReplyDelete
  3. mpravo re si se paradexomai an kai den se 3erw ontws kaneis allos den 8a to ekane.....parepiptontos o mixalis itan 8eos gia akomi mia fora!!!!mixali s'agapwwwwwwwwwwww

    ReplyDelete
  4. Πρώτη φορά στην ζωή μου που θαύμαζα τόσο πολύ κάποιον άνθρωπο σαν και εσένα , σε χειροκρότησα , ήσουνα σκεφτικός , και ήθελα να σου μιλήσω. Κάθισα να σε ακούσω , για πρώτη φορά ???? είχα τρομερά συναισθήματα για σένα τόσα πολλά που δεν ήξερα πως να σου τα πω …… να τα φωνάξω???? Ήσουνα πολύ ωραίος.
    Το καλοκαίρι που έτρεξα να σε δω , να σε αγκαλιάσω χωρίς να σε ξέρω , και να με ξέρεις , χωρίς να έχουμε κάτι μεταξύ μας , σκεφτόμουνα με πιο τρόπο να έρθω κοντά σου, κρύωνα και αγκάλιασα το εαυτό μου ήταν σαν να ήσουνα εσύ….
    Δεν σου μίλησα…. δεν ήρθα κοντά σου….. δεν σε αγκάλιασα …. δεν είμαστε μαζί ???
    Θέλω όμως να ξέρεις ότι Σε αγαπάω και σε σκέφτομαι…… έτσι απλά…?? Ρέα. + Μιχάλης.

    ReplyDelete
  5. θα καταχραστώ και πάλι την σελίδα για να γράψω κάτι ακόμα που με καίει...
    Ξέρω ότι θα το διαβάσεις και αυτό όπως και το πρώτο σχόλιο που έκανα στις 22 φεβ. 09, όσο και να είπες ότι, τι το ψάχνεις το θέμα, και ότι για σένα τελείωσε λογικά. Δυο πράγματα θα σου πω να τα θυμάσαι, όπου και να είσαι θα έρθω να σε βρώ να σου μιλήσω, όταν νιώσω ότι μπορώ να σε δω όχι μόνο ερωτικά που δεν θες με τίποτα, το φιλικό δεν μου βγαίνει με σένα..Δεν θα μοιάσω όσο και να θες σε όλους αυτούς που αποκαλούνται φίλοι σου και σε σταυρώνουν πισώπλατα συνέχεια, ακόμα και σε μένα, που δεν ξέρουν τι είσαι για μενα και την ζωή μου. και το άλλο είναι ότι σου έδωσα υποσχέσεις που θα κρατήσω για πάντα και τις γράφω και εδώ να τις διαβάζεις.. Μερικοί άντρες δεν είναι τα γουρούνια που θέλετε να μας αποκαλείτε, υπάρχουν πάντα 2 όψεις σε ένα νόμισμα, σου έδωσα έστω για λίγο όλη μου την ζωή και την ύπαρξη, αποφάσισες να μη θες κάτι, αλλά αν δεν ήταν ο Μ.... δεν θα σου άφηνα περιθώρια να σκεφτείς οτιδήποιτε θα σου έδινα τα πάντα γιατί το αξίζεις μωρό μου. ότι και να λέμε ότι και να ακούω το μόνο που σκέφτομαι είναι πόσο ωραία ήταν που είμσαταν αγγαλιά θα έκανα τα πάντα να σε κρατήσω δίπλα μου αρκεί και τώρα να μου το πεις... Ποτέ δεν είναι αργά σε θέλω τρελά και νιώθω τρελός και παλαβός μαζί σου. Αυτή είναι η υπόσχεση μου για σένα-- για μία ζωή--- Ζωή μου.............................!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Είσαι ότι καλύτερο θα μπορο΄θσα να έχς στην ζωή μου!ΣΕ συμβουλεύω να μην αγνωείς τισ θαυμάστριές σου διότι είναι κρίμα...αυτέσ ζούνε για εσένα κι εσύ έτσι τις παρατάς?Εγώ ήρθα να σε δω στις 14 Φεβρουαρίου στο Ο.Α.Κ.Α και θέλω να σοθ πω πωσ ήσουν καταπληκτικός!!!Θα ήθελα βλέπεις να σου μιλήσω..αλλά...?Σε σκεύτομαι...με αγάπη Κατερίνα!!!

    ReplyDelete
  7. Καλησπέρα, γιανα μη μπευρδευτούμαι, εγώ γράφω για μια κοπέλα που μου λείπει τρελά και ζω μόνο για αυτή!!!Καμία σχέση με τον χατζηγιάννη δεν έχω... Τα σχολια 22 φεβ. και 6 μαρ. είνια για αυτή που έκανε κομμάτια πραγματικά την ζωή μου!! Μου έδωσε για λίγο αγάπη, μεέκανε να την ερωτευθώ τρελά και μετά χάθηκε!!!!!

    ReplyDelete
  8. AAAAXXXXXX............posa 8a 8eLa na imoun ekeii!!!sas ziLeuw.....Latreuw XatZiGianni!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Κύριε Χατζηγιαννη θέλω να πιστέψετε ότι σας αγαπάω πολύ????…
    Ρέα.

    ReplyDelete
  10. entaksei egrapsa ena oloklhro keimeno gia ton ponemeno alla sbhsthke logo sfalmatos sthn selida..eleos...k htan poly ponemeno k ayto me poly empneysh apo kapoia pou me kommatiase k mena!tespa..den htan na graftei mallon..opws elega k sto prohg..kanto anamnhsh file mou..bale ton eayto sou katw k OLA GINONTAI GIA TO KALYTERO.kserw ti sou lew meta apo tosous mhnes!

    ReplyDelete
  11. tina xatzigiannoula29 July 2010 at 21:42

    xatzigiannis 4 ever dn nomizw oti iparxei pio teleios tragoudistis ston kosmo!
    xatzigianni se agapo(L)

    ReplyDelete
  12. einai enas k monadikos!!!!!!!!!!! oxi mono sthn ellada alla k s olo tn kosmo........ exei mia magikh fwnh p s ta3ideuei, ena vlemma p s mageuei, k ena xamogelo p s trelainei......... me agaph mia fanatikh hatzhgianoula apo to kilkis, p s agapaei poly k 8 synexisei n s'agapaei gia mia zwh........

    ReplyDelete