Thursday 4 December 2008

Το Νησί - Τηλεοπτική σειρά

Θυμάστε το καλοκαίρι που σας είχα μιλήσει για το best seller της Victoria Hislop "Το Νησί" (The Island) το οποίο είχα κυριολεκτικά "ρουφήξει" μέσα σε ένα Σαββατοκύριακο;

Όταν το τελείωσα σκέφτηκα πως θα γινόταν πολύ ωραία ταινία.

Μόλις διάβασα στην Ραδιοτηλεόραση πως το πάρα πολύ επιτυχημένο αυτό βιβλίο θα γυριστεί σε τηλεοπτική σειρά από το MEGA από την Μιρέλλα Παπαοικονόμου σε σκηνοθεσία Θοδωρή Παπασουλάκη. Τα ονόματα που "παίζουν" για τους πρωταγωνιστικούς ρόλους είναι αυτά της Σμαράγδας Καρύδη και της Γωγώς Μπρέμπου!

Το βιβλίο το λάτρεψα και ελπίζω η σειρά να σεβαστεί πιστά το βιβλίο και να μείνω ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα! Αν δεν το έχετε διαβάσει καλό είναι να το κάνετε πριν γυριστεί η σειρά. :)

7 comments:

  1. Δυστυχώς, οι ταινίες και τα σήριαλ που γυρίζονται με βάση κάποιο βιβλίο είναι ΠΑΝΤΑ κατώτερα του βιβλίου. Γιατί στη μεν ταινία δε μπορείς να χωρέσεις σε 2 και κάτι ώρες τόσες σελίδες, και στο δε σήριαλ συνήθως πλατιάζουν για να βγουν τα επεισόδια.

    ReplyDelete
  2. Αναστασία, δεν έχει τύχει μέχρι στιγμής να δω κάποια σειρά που να στηρίζεται σε βιβλίο το οποίο έχω διαβάσει, οπότε δεν έχω άποψη.

    Ταινίες που βασίζονται πάνω σε βιβλία όμως όντως με έχουν απογοητεύσει.

    Το συγκεκριμένο βιβλίο έχει αρκετά στοιχεία καθώς αναφέρεται σε 4 διαφορετικές χρονικές περιόδους οπότε δίνει από μόνο του αρκετό υλικό για να βγει τηλεοπτική σειρά. Ελπίζω το αποτέλεσμα να είναι καλό όπως προείπα!

    ReplyDelete
  3. Το βιβλίο το πήρα το Σαββάτο, αλλά να δούμε πότε θα το διαβάσω. Μάλλον θα με προλάβει η σειρά.
    Συνήθως όταν βλέπω ένα έργο ή μία σειρά και μετά διαβάζω ένα βιβλίο (το όνομα του ρόδου), είμαι ευχαριστημέμος και με τα δύο αλλά όταν προηγηθεί ένα βιβλίο (το άρωμα)τότε η ταινία....δεν...

    ReplyDelete
  4. Apokso, Το Όνομα Του Ρόδου είναι από τα βιβλία που θέλω πολύ να διαβάσω, αλλά δεν έχω βρει την ώρα ακόμα. Την ταινία την έχω σε DVD αλλά αν θέλω να διαβάσω το βιβλίο πρώτα.

    Το Άρωμα από την άλλη είναι σίγουρα στο TOP 10 των αγαπημένων μου ταινιών. Το βιβλίο δεν το έχω διαβάσει.

    ReplyDelete
  5. Το συγκεκριμένο βιβλίο έχει πολύ υλικό για να γυριστεί σε σειρά και πιστεύω πως θα κρατήσει πολύ κόσμο σε αγωνία.

    ReplyDelete
  6. Και εγώ έτσι πιστεύω, αρκεί να σεβαστεί το βιβλίο η σειρά. :)

    ReplyDelete
  7. Το ελπίζω.

    ReplyDelete