Tuesday 2 September 2008

Αρχίζει η 73η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης


Το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου ανοίγει η 73η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης η οποία θα διαρκέσει ως την Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου.

Φέτος τιμώμενη χώρα θα είναι η Ιταλία. Σ'αυτό το πλαίσιο θα παρουσιαστούν παραδοσιακές βενετσιάνικες γόνδολες, ιταλική μόδα, έκθεση ζωγραφικής, φεστιβάλ κινηματογράφου και διάφορα ιταλικά προϊόντα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να κατεβάσετε τα 2 flyer του προγράμματος.

Κατά την διάρκεια της εβδομάδας που θα λειτουργεί η 73η Δ.Ε.Θ. θα υπάρξουν συναυλίες από διάφορους καλλιτέχνες, αλλά στο επίσημο site δεν αναφέρονται ποια ονόματα θα εμφανιστούν και ποιες μέρες. Υποθέτω θα το μαθαίνουμε την παραμονή της εμφανίσεώς τους!


Επιγραμματικά τα αφιερώματα που μπορεί κάποιος να δει φέτος είναι τα εξής:
  • DigiLand στο περίπτερο 15: Εδώ θα βρείτε ό,τι έχει σχέση με νέες τεχνολογίες, τηλεπικοινωνίες και gadgets. Ας ελπίσουμε να δούμε κάτι πιο εντυπωσιακό από πέρσι που το περίπτερο ήταν σχεδόν αδιάφορο!
  • Academia στο περίπτερο 2: Αφιέρωμα στην εκπαίδευση. Θα ενημερωθείτε για τα πανεπιστήμια του εξωτερικού και θα βρείτε ξενόγλωσσα εκπαιδευτικά βιβλία.
  • Autoland στους υπαίθριους χώρους της έκθεσης: Για τους φανατικούς των αυτοκινήτων μπορείτε να απολαύσετε τα καινούρια υβριδικά μοντέλα που προωθούν γνωστές αυτοκινητοβιομηχανίες.
  • HobbyMania και PlayLand στο περίπτερο 1: Ένα από τα περίπτερα που μου άρεσε περισσότερο πέρσι. Εδώ μέσα γίνεσαι ξανά παιδί! Τρενάκια, videogames και κάθε είδους ψυχαγωγία για όσους είναι ή αισθάνονται παιδιά!
  • GlobalExchange στα περίπτερα 4, 5, 6, 7 και 12: Διαπολιτισμική επικοινωνία με κεντρικό θέμα την οικολογία και την οικονομία.
  • EnergyLand στους υπαίθριους χώρους των περιπτέρων 8, 9, 10 και 16: Αφιέρωμα στην ενέργεια και συγκεκριμένα στα συστήματα παραγωγής, διαχείρισης και διανομής της καθώς και στις εναλλακτικές μορφές της.
  • FashionForward στο Palais Des Sports: Είστε fashion-victim και ακολουθείτε πιστά το γράμμα της μόδας; Τότε δεν πρέπει να χάσετε την παρουσίαση των καινούριων κολεξιόν "Άνοιξη-Καλοκαίρι 2009" από γνωστούς Έλληνες και ξένους σχεδιαστές.
  • StateLand στο περίπτερο 13: Αφιέρωμα στις σχέσεις (??) κράτους-πολίτη. (Συγγνώμη τα ερωτηματικά μου μπήκαν αυθόρμητα!!!).
  • Domisis στο περίπτερο 17: Δομικά υλικά (πόρτες, παράθυρα, κουφώματα κλπ.)
  • EcoPolis στο περίπτερο 16: Ενημέρωση για την προστασία του περιβάλλοντος και την οικολογία.
  • ModaCasa στα περίπτερα 8, 9 και 10: Έπιπλα και ό,τι έχει σχέση με την διακόσμηση εσωτερικών χώρων.
  • Real Estate Expo στο περίπτερο 2: Εάν αναζητείτε να αγοράσετε καινούριο σπίτι, να αλλάξετε επαγγελματική στέγη ή ψάχνετε κάποιο οικόπεδο, τότε περάστε μια βόλτα από αυτό το περίπτερο και μπορεί να σταθείτε τυχεροί.
  • GardenLand στο περίπτερο 14 και στους υπαίθριους χώρους A6 και Α7: Είστε λάτρεις του κήπου και θέλετε να αλλάξετε την διαμόρφωσή του ή απλά να πάρετε νέες ιδέες; Τότε αυτό είναι το περίπτερο για εσάς!

Τέλος στα πλαίσια της έκθεσης θα προβληθούν για πρώτη φορά ταινίες που θα βγουν στις κινηματογραφικές αίθουσες τον χειμώνα του 2008-9. Ενημερωθείτε εγκαίρως!!

Φυσικά, όπως και πέρσι έτσι και φέτος θα ακολουθήσει αναλυτικό ποστ με φωτογραφίες, βιντεάκια και γενικότερες εντυπώσεις! Μείνετε συντονισμένοι! :)

13 comments:

  1. Οι εξαγγελιες του Καραμανλη κ τα επεισοδια που θα ακολουθησουν δεν ειναι μεσα στο προγραμμα?Αφου καθε χρονο τα ιδια γινονται :)

    ReplyDelete
  2. Τα εγκαίνια της έκθεσης με την παρουσία του Πρωθυπουργού είναι την Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου. Προσωπικά μου αρέσει η έκθεση για το πανηγύρι και τον τζερτζελέ που γίνεται, δεν ασχολούμαι με εξαγγελίες και επεισόδια που όπως είπες και ο ίδιος γίνονται κάθε χρόνια τα ίδια και τα ίδια!

    Α τώρα που είπα τζερτζελέ να μην ξεχάσω να φάμε τα ωραία λουκάνικα που πουλάνε δίπλα από το Παλέ όπως και πέρσι!! :D

    ReplyDelete
  3. πάντως εμένα η έκθεση δεν μ'αρεσει αλλά θα σου απαντήσω με ποστ οσονούπω...
    Φιλιά!

    ReplyDelete
  4. Στάθη όχι δεν το είδαμε ακόμα. Βλέπει ο Γιάννης το live streaming για το Google Chrome τώρα και θα το δούμε σε λίγο! Ανυπομονώ! :)

    ReplyDelete
  5. Και επειδή θα γίνεται της τρελής στην πόλη από κόσμο και κίνηση κτλ κτλ κτλ εγώ τα μαζεύω και πάω Αθήνα! Επιστροφή μετά τις 15 :P

    ReplyDelete
  6. Καλησπέρα Δανάη,

    Και εμένα πλέον δεν μου αρέσει η ΔΕΘ γιατί δεν είναι πια ΔΕΘ. Το ανέβασα και εγώ σε ποστάκι. Κάποτε ήταν πολύ καλύτερη, την τελευταία (και όχι μόνο) φορά που πήγα είχε αλλάξει πολύ προς το χειρότερο.

    Πάντως μιας και δεν είμαι εκεί θα παρακολουθήσω βιντεάκια και φωτογραφίες!

    ReplyDelete
  7. Κωστή, υπερβολές! Καλό ταξίδι!

    Ndn, εγώ είχα πολλά χρόνια να επισκεφθώ την Δ.Ε.Θ., αλλά πέρσι που πήγα μου άρεσε το όλο κλίμα και πιστεύω γίνεται μια καλή προσπάθεια. Αν μη τι άλλο είναι μια ωραία ευκαιρία για μια διαφορετική βόλτα, εγώ έτσι το βλέπω. Σίγουρα δεν με ενδιαφέρουν όλα τα περίπτερα και όλα τα αφιερώματα, αλλά θυμάμαι την ατμόσφαιρα πέρσι που περπατούσα και ένιωθα σαν να είμαι μέσα σε παραμύθι!

    Δεν αμφιβάλω πως πίσω από την έκθεση κρύβονται συμφέροντα κλπ, αλλά δεν κολλάω εκεί. Μου αρέσει που μαζεύεται πολύς κόσμος και ακούς διάφορες μουσικές, βλέπεις πολλά χρώματα και σου έρχονται μυρωδιές από σουβλάκια ή ζαχαρωτά! :)

    ReplyDelete
  8. Και εγώ λέω να την κάνω από δω!!!με τρελαίνει ο αποκλείσμος οπότε....γεια χαραντάν

    ReplyDelete
  9. Χαμός γίνεται στη Σαλόνικα με τους αδιόριστους καθηγητές (και όχι μόνο)! Για ποια έκθεση μετά να μιλήσουμε;

    ReplyDelete
  10. Δανάη, έχεις πάει ποτέ στα Χριστουγεννιάτικα παζάρια στη Γερμανία; Έχω την εντύπωση ότι θα σου αρέσουν πάαααρα πολύ!

    ReplyDelete
  11. Σοφία, όχι δεν έχει τύχει να πάω στη Γερμανία αλλά έχω ακούσει και διαβάσει για αυτά τα παζάρια. Θα το έχω υπόψην μου, ευχαριστώ! :)

    ReplyDelete
  12. Να το προγραμματίσεις οπωσδήποτε! Είναι πολύ ωραία εμπειρία, ειδικά εσένα που ξέρω ότι σου αρέσουν τα Χριστούγεννα.

    ReplyDelete