Monday 11 August 2008

The Life Before Her Eyes


Καιρό έχω να προτείνω ταινίες, όχι γιατί δεν έχω δει αξιόλογες, αλλά γιατί δεν βρήκα τον χρόνο. Ήθελα μάλιστα να γράψω reviews για κάποιες που μου άρεσαν αλλά πέρασαν αρκετές μέρες και αν δεν γράψεις όταν την έχεις δει πρόσφατα δεν έχει την ίδια αξία. Τέλος πάντων, στο προκείμενο!

Μόλις είδα το The Life Before Her Eyes με την Uma Thurman και μου άρεσε πολύ. Η ταινία έχει μοναδική σκηνοθεσία και εκπληκτικές εικόνες! Πραγματεύεται την ζωή της Diana McFee (Thurman) που είναι από τους λίγους επιζώντες ενός μακελιού σ'ένα σχολείο. Βλέπουμε παράλληλα την ατίθαση νεαρή Diana όταν ήταν μαθήτρια και την ζωή της 15 χρόνια μετά ως παντρεμένη γυναίκα και μητέρα ενός μικρού κοριτσιού. Είναι η επέτειος των 15 χρόνων από την τραγική εκείνη μέρα και οι συγκλονιστικές εικόνες έρχονται ξανά και ξανά μπροστά στα μάτια της Diana. Η ταινία διαθέτει ένα απρόσμενο φινάλε για το οποίο αξίζει να την δει κανείς! Δεν γράφω παραπάνω πληροφορίες για ευνοήτους λόγους.

Καλή διασκέδαση!

3 comments:

  1. Interesting. Θα την έχω υπ' όψιν.

    ReplyDelete
  2. φοβερή ταινία!!Είναι must

    ReplyDelete
  3. φοβερή ταινία!!Είναι must

    ReplyDelete