Sunday 30 December 2007

Ανασκόπηση έτους 2007 (Μέρος 1ο)

Τις 3-4 τελευταίες ημέρες πολλοί κάνουν ανασκοπήσεις της χρονιάς που σε λίγες ώρες μας αποχαιρετάει. Δεν θυμάμαι ποτέ να έχω κάνει κάποια ιδιαίτερη ανασκόπηση, αλλά το 2007 για εμένα σίγουρα ήταν μια χρονιά σταθμός οπότε αξίζει να του αφιερώσω κάποιες τελευταίες γραμμές!

Μπαίνουμε λοιπόν στην μηχανή του χρόνου και μεταφερόμαστε ακριβώς ένα χρόνο πίσω:

Ιανουάριος: Ο μήνας των γενεθλίων μου με βρίσκει να ανοίγω το ελληνικό blog μου και δειλά δειλά να κάνω τα πρώτα μου post! Επίσης με βρίσκει με μεγάλη αγωνία να μπει ο Φεβρουάριος. Γιατί; Δείτε παρακάτω...

Φεβρουάριος: Με το που μπαίνει ο μήνας - στις 3 του μηνός συγκεκριμένα, σαν χθες το θυμάμαι - μετακομίζουμε με το έτερον ήμισυ στο δικό μας σπιτάκι το οποίο είχαμε βρει από τον Δεκέμβριο αλλά περιμέναμε να βγει η προηγούμενη ένοικος. Ο Φεβρουάριος μας βρίσκει στα μαγαζιά να αγοράσουμε έπιπλα, ηλεκτρικές συσκευές και όλα τα υπόλοιπα απαραίτητα τα οποία απολαμβάνουμε καθημερινά σήμερα στην φωλίτσα μας!!!

Μάρτιος: Το σπιτάκι μας είναι πλέον ως επί το πλείστον έτοιμο και εγώ είμαι πιο ήρεμη από ποτέ. Είναι πολύ ωραίο αίσθημα να ανεξαρτητοποιείσαι πλήρως! Όσον αφορά το blog ο μήνας με βρίσκει με διάφορους προβληματισμούς σχετικά με τον πολιτισμό στην Ελλάδα αλλά και το χάσμα των γενεών. Επίσης κάνω ένα μικρό αφιέρωμα σε παλιά καρτούν.

Απρίλιος: Αρχίζω και γνωρίζω καλύτερα μερικούς από εσάς μέσα από τα blogs σας και αντιλαμβάνομαι πως το ίντερνετ ανεβαίνει ένα επίπεδο. Τα blogs ουδεμία σχέση έχουν με τα chat (πράγμα που φοβόμουν όταν πρωτοάρχισα να γράφω) και πραγματικά πιστεύω πως έχω γνωρίσει κάποια πολύ αξιόλογα άτομα, αν και δεν σας ξέρω προσωπικά. Είστε όλοι εσείς που ανήκετε στην λίστα δεξιά με τα "favorite blogs". Αλλά ειλικρινά είστε κάτι πολύ παραπάνω. Είστε φίλοι μου, μιλάμε καθημερινά, ανταλλάσσουμε απόψεις, γελάμε, σχολιάζουμε, προβληματιζόμαστε... Επικοινωνούμε! Την επαφή που έχω μαζί σας δεν την έχω ούτε με την καλύτερή μου φίλη. Σας ευχαριστώ που κάνετε τον κόπο να διαβάζετε το blog μου και που ομορφαίνετε με τον ένα ή τον άλλο τρόπο την καθημερινότητά μου!

Μάιος: Τους πρώτους μήνες λειτουργίας του blog τα post ήταν λίγα, μονοψήφιος ο αριθμός τους. Τον μήνα αυτό ξεθάρεψα! Είκοσι ολόκληρα posts!
Οι κατηγορίες και τα πράγματα για τα οποία θέλω να μιλάω αρχίζουν και γίνονται πιο ξεκάθαρα. Την πρωτομαγιά πηγαίνω ημερήσια εκδρομή στο Νυμφαίο. Στην συνέχεια σας κερνάω κέικ, μιλάω για διάφορες ταινίες είτε αυτές που είδα είτε αυτές που θέλω να δω προσεχώς και παίρνω στα χέρια μου τα εισητήρια για την συναυλία του Μιχάλη Χατζηγιάννη. Επίσης βλέπω το τελευταίο επεισόδιο της τρίτης σειράς του Lost και μένω με ανοιχτό το στόμα!!! Τέλος, ο μήνας αυτός αφήνει την Κύπρο έξω από τον τελικό της Eurovision και η Ελλάδα καταλαμβάνει στον τελικό του ευρωπαϊκού διαγωνισμού τραγουδιού την 7η θέση.

Ιούνιος: Ο πρώτος μήνας του καλοκαιριού με βρίσκει για ακόμα μια φορά προβληματισμένη σχετικά με την ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα. Το δεύτερο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου το blog πάει στην παραλία και η συγγραφέας του κάνει τα πρώτα της μπανάκια! Με την επιστροφή στην πόλη επισκέπτομαι την έκθεση βιβλίου στην παραλία της Θεσσαλονίκης με αναλυτικό φωτορεπορτάζ. Παρασκευή 15 Ιουνίου απολαμβάνω τον Χατζηγιάννη στην συναυλία που έδωσε στο Θέατρο Γης. Λίγες μέρες μετά πάλι στην Χαλκιδική παθαίνω την πρώτη μου - ελαφριά ευτυχώς - ηλίαση! Όσον αφορά τα τηλεοπτικά δρώμενα οι 2 πιο επιτυχημένες σειρές της χρονιάς - το παρά πέντε και το 50-50 - ρίχνουν αυλαία.

Και κάπως έτσι ολοκληρώνεται το πρώτο εξάμηνο του 2007. Το δεύτερο εξάμηνο θα ακολουθήσει σε δεύτερο μέρος.

1 comment:

  1. A year to remember λοιπόν, ε; Καλό αυτό!

    Έχει πλάκα να μπορείς να κάνεις ανασκόπηση μιας χρονιά μέσα από τα post που έγραφες τότε!

    ReplyDelete