Thursday 8 November 2007

Cake Σοκολάτας



Να λοιπόν που ήρθε η ώρα να γράψω και δεύτερη συνταγή για cake. Την πρώτη που είναι εντελώς διαφορετική, μπορείτε να την βρείτε
εδώ.

Η συνταγή λοιπόν για το κέικ που βλέπετε στις φωτογραφίες είναι εξίσου εύκολη και απλή και είναι η εξής:

Κέικ σοκολάτας (βραστό)

Υλικά:
  • 1 Βιτάμ
  • 2,5 ποτήρια ζάχαρη
  • 1ο κουταλιές της σούπας γάλα
  • 1 φλυτζάνι τσαγιού κακάο
  • 1 ποτηράκι λικέρ κονιάκ
  • 1 λεμόνι (τον χυμό του)
  • 2 βανίλιες
-----------------------------
  • 1,5 ποτήρι αλεύρι
  • 3 κουταλάκια Baking Powder
  • 6 αυγά

Βάζουμε σε κατσαρόλα τα πρώτα υλικά και τα βράζουμε. Μόλις αρχίσει να κοχλάζει το αφήνουμε για 2-3 λεπτά και βγάζουμε την κατσαρόλα από την φωτιά. Όταν κρυώσει το μείγμα ρίχνουμε τους 6 κρόκους από τα αυγά και ανακατεύουμε καλά. Στην συνέχεια ξεχωρίζουμε ένα ποτήρι μείγμα το οποίο θα το χρησιμοποιήσουμε στο τέλος ως γλάσο.

Χτυπάμε μετά μαρέγκα τα 6 ασπράδια των αυγών (δηλαδή χτυπάμε τα ασπράδια αρκετή ώρα ώσπου να γίνει κάτι σαν αφρός) και την προσθέτουμε στο μείγμα της σοκολάτας, μαζί με το αλεύρι και το baking powder.

Βάζουμε το cake σε μια φόρμα (αφού φυσικά την έχουμε αλείψει ελαφρώς με λίγο λαδάκι, όπως κάνουμε για όλα τα κέικ) και το ψήνουμε στον φούρνο στον αέρα στους 180 βαθμούς για 25-30 λεπτά.

Όταν κρυώσει το κέικ το περιχύνουμε με το γλάσο που είχαμε κρατήσει.



Tips:

#1 Θα είναι καλύτερα τα υλικά να τα βάλετε στην χαμηλή χύτρα του quattro της fissler (αν έχετε) που έχει τα τετραγωνάκια στο εσωτερικό της και βοηθάει στο να μην κολλήσει το μείγμα και να πλυθεί εύκολα η κατσαρολίτσα στην συνέχεια. Αν πάλι δεν έχετε δεν πειράζει.

#2 Μόλις γίνει το cake και βάλετε και το γλάσο και είναι ακόμα κάπως ζεστό από μέσα, συνοδεύεται ωραιότατα με παγωτό βανίλια! Γίνεται σαν Fudge cake!

#3 Αν πάλι δεν έχετε παγωτό βανίλια στο σπίτι μπορείτε όταν κόψετε το κομμάτι που θέλετε να φάτε να το περιχύσετε με άχνη ζάχαρη ή με έτοιμη σαντιγύ. Και οι δύο επιλογές μου αρέσουν εξίσου!


Σας τρέξαν τα σάλια; Βουυυυρ στην κουζίνα να βάλετε μπροστά την συνταγή και να απολαύσετε και μόνοι σας το υπέροχο αυτό κέικ! ;-)


7 comments:

  1. Μμμμμ... Πείνασα νυχτιάτικα! Αχ τι μας κάνεις!

    ReplyDelete
  2. Α τι να σου κάνω! Εσύ ανέφερες την συνταγή και μου θύμισες ότι ήθελα να την γράψω! :-p

    Αλήθεια το άλλο κέικ το επιχείρησες την άλλη φορά ή μπα;

    ReplyDelete
  3. Ευτυχώς που δεν μου αρέσει το κέικ σοκολάτας, αλλιώς θα έγλυφα την οθόνη!

    Συμφωνώ ότι για όλα φταίει ο Γκρινιάρης που το ανέφερε σε προηγούμενο σχόλιο. Άτιμε Γκρινιάρη τι μας κάνεις!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. Επόμενη συνταγή Σοφία θα είναι κρέπες που γίνονται και αλμυρές και γλυκές και βάζει ό,τι υλικά θέλει ο καθένας και είναι μια πολύ νόστιμη λύση για ένα βραδάκι που δεν ξέρεις τι να φας. :)

    ReplyDelete
  5. Έλααα! Οι κρέπες είναι εύκολες! Πες μας κανένα δύσκολο γλυκό. Κανέναν κορμό ας πούμε! Ποτέ δεν έχω φτιάξει και το έχω άχτι!

    ReplyDelete
  6. Κορμό ούτε και εγώ έχω φτιάξει ποτέ. Μου'δωσες ωραία ιδέα! Όταν φτιάξω θα ποστάρω και την αντίστοιχη συνταγή με τις απαραίτητες photos.

    Δεν μου απάντησες όμως! Το άλλο το κέικ το έκανες καμιά φορά ή τζάμπα ζήτησες την συνταγή; :-P

    ReplyDelete
  7. Τι προκομμένο κορίτσι!!!!!
    Μου τρέξανε τα σάλια και μου έπεσε το σάκχαρο! Φιλιά!

    ReplyDelete