Monday 18 June 2007

Μπαρμπούνι έγινα!!!!

Και φταίει αυτός:


Με τσούζει η πλάτη μου, έχω κατακοκκινήσει!!! Αυτό όμως θα γίνει ένα ωραιότατο μαύρισμα χεχε! Ευτυχώς δεν την άρπαξα πάρα πολύ και δεν ξεφλουδίστηκα! Μόνο στην ομοπλάτη με τσούζει και ίσα ίσα με ενοχλεί όταν ξαπλώνω. Την πάτησα το Σάββατο που είχε ένα ελαφρύ αεράκι και δεν το ένιωθες ότι έκαιγε τόσο ο ήλιος. Την Κυριακή όμως έμεινα όλη μέρα κάτω από την ομπρέλα για να μην χειροτερέψει η κατάσταση. Βουτιές, αραλίκι, ταβλάκι, την έβγαλα όλη μέρα στην παραλία και πολύ το απόλαυσα!!! Ήταν σαν να έκανα 5 μπάνια μαζεμένα. Γέμισα τις μπαταρίες μου για την εβδομάδα. Εν αναμονή του επόμενου Σαββατοκύριακου... Splish Splaaaaaash!!!

4 comments:

  1. ΟΥΑΟΥ! ΉΛΙΟΣ!!!

    Φιλική συμβουλή. Αντηλιακό όπως και δήποτε, ακόμα και κάτω από την ομπρέλα. Πριν και μετά το μπάνιο. Γιατί το ξεφλούδισμα και το κάψιμο είναι οι λιγότερο σοβαρεςσυνέπειες της έκθεσης στον ήλιο.

    Μια κοινωνική προσφορά του Γκρινιάρη.

    ReplyDelete
  2. Πάντα φοράω αντηλιακό, και μάλιστα με μεγάλο δείκτη προστασίας! Απλά το θέμα είναι ότι ως πέρσι καθόμουν όλο το καλοκαίρι στην θάλασσα και λίγο λίγο κάθε μέρα μαύριζα ομοιόμορφα. Από φέτος όμως που έχω μόνο τα Σαββατοκύριακα είναι πιο εύκολο να την πατήσεις και να καείς. Τέλος πάντων, από την στιγμή που αρχίζεις και μαυρίζεις μετά οι πιθανότητες να καείς λιγοστεύουν.

    Πάντως το αντηλιακό είναι απαραίτητο! Μην το ξεχνάτε! :)

    ReplyDelete
  3. Περαστικά!

    Πάντως ο Γκρινιάρης έχει δίκιο. Θέλει μεγάλο δείκτη προστασίας από UVA και UVB (SPF 30+ και 4 τουλάχιστον αστεράκια), συχνές και πλούσιες επαλήψεις και στην ανάγκη μακώ μπλουζάκι, ακόμα και κάτω από την ομπρέλα. Καλή συνέχεια :-)

    ReplyDelete
  4. Ένταξει χθες με έτσουζε μόνο. Σήμερα είμαι τελείως καλά.

    Πάντως εδώ έχει απίστευτη ζέστη. Το πρωί ξύπνησα μούσκεμα, και τώρα είμαι λες και με έχεις μπουγελώσει με ένα κουβά νερό. Χθες πήγαμε και παραγγείλαμε air condition (αύριο θα το φέρουν) γιατί δεν υποφέρεται. Αύριο και ως το ΣΚ είπαν θα φτάσει και τους 43 βαθμούς!!! Λιώνωωωωωωωωω!!!

    ΥΓ. Και σαν να μην έφταναν τα παραπάνω σιδερώνω αυτή την στιγμή!

    Πιο ζεστή νύχτα (χθες) δεν θυμάμαι να έχω βιώσει!

    ReplyDelete