Thursday 17 May 2007

Spiderman... the real one!

Με την προοπτική λοιπόν να δω κάποια στιγμή και την τρίτη ταινία της τριλογίας (μόλις βγει σε DVD) είδα πριν μερικές μέρες την δεύτερη. Μετριότατη, και τα ίδια έχω ακούσει για την τρίτη. Από την πρώτη κιόλας ταινία δεν μου άρεσε καθόλου ο Tobey Maguire. Έχοντας παρακολουθήσει την σειρά The Amazing Spider-Man στην τηλεόραση όταν ήμουν μικρή, είχα μείνει με την εικόνα του Nicholas Hammond στον ρόλο του Peter Parker / Spider-man και όταν ήταν να βγουν οι ταινίες περίμενα κάποιον ηθοποιό που να μου τον θυμίζει. Κάποιον αρρενωπό και ώριμο και όχι αυτό το παιδάκι που το έχουν κάνει να σκοντάφτει και να παραπαίει και να τσαλακώνει την εικόνα του Spider-man.

Δεν ήμουν ποτέ φαν του συγκεκριμένου υπερ-ήρωα, έβρισκα πιο συναρπαστικό τον Batman και τον Superman! Αλλά όταν έχεις μάθει σε μια εικόνα δύσκολα αποδέχεσαι μετά έναν ηθοποιό σαν τον Maguire! Όπως αντίστοιχα δεν μου άρεσε καθόλου ο Val Kilmer (τον οποίο γενικώς βρίσκω αντιπαθητικό!) στον ρόλο του Batman. Χίλιες φορές ο Michael Keaton ή ο George Clooney.

Χάρηκα που με ένα search στο google βρήκα την σειρά του Spiderman που έβλεπα παλιά. Παιδεύτηκα λίγο αλλά το βρήκα χεχέ!

7 comments:

  1. Χμμ... Δεν ξέρω την σειρά που λες.
    Πάντως στο κόμιξ ο Peter Parker είναι κάπως όπως στην ταινία, νεαρός, λίγο ατακαδόρος, με διάφορες χαριτωμενιές. Καμία σχέση με τους άλλους δυο "σκληρούς" υπερήρωες που αναφέρεις. Κι αυτό είναι μέρος της γοητείας τους! :) Νομίζω.

    ReplyDelete
  2. Είναι δύσκολο να απαντήσεις σε ένα τέτοιο blog entry ειδικά όταν είσαι ένας φαν του χαρακτήρα από παιδί όπως εγώ. Βλέπεις δεν μπορώ να το δω από την οπτική σου οπότε οποιοδήποτε επιχείρημα μάλλον θα έπεφτε στο κενό -)

    Ξέρω τη σειρά που αναφέρεις και τα έχω δει όλα τα επεισόδια (όχι θα μου γλίτωναν χεχεχε) και είχε την πλάκα του τότε, αλλά ως εκεί. Το να λες ότι ο ηθοποιός πρέπει να μοιάζει στον πρωταγωνιστή εκείνης της σειράς είναι σαν να λες πως ο Ορλάντο Μπλούμ (τυχαίο παράδειγμα) αντιπροσωπεύει το δημιούργημα Άρχοντας των Δαχτυλιδιών περισσότερο από τα βιβλία του Τόλκιν (αναλογικά είναι το ίδιο πράγμα).

    Οι ταινίες βασίστηκαν στον χαρακτήρα που δημιουργήθηκε ως κόμικ to 1962 από τους Σταν Λη και Στηβ Ντίτκο και συνεχίζει την πορεία του έως σήμερα και όχι σε μια τηλεοπτική σειρά που προσπάθησε με τα πενιχρά μέσα της εποχής να κάνει μια αρπαχτή βασιζόμενη σε ένα δυνατό brand name. Στο βαθμό που μια ταινία μπορεί να προσεγγίσει ένα κόμικ (μιλάμε για δύο διαφορετικά μέσα άλλωστε) οι ταινίες πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό το να παρουσιάσουν το χαρακτήρα πιστά.

    Αυτά τα ποπ αρτιστικά από εμένα !

    ReplyDelete
  3. Συμφωνώ μαζί σου στο ότι η ταινία πρέπει να είναι πιστή στο κόμικ και όχι στη σειρά. Εγώ όμως δεν έχω διαβάσει ποτέ το συγκεκριμένο κόμικ, δεν είμαι καθόλου φαν του "σπόρ" αυτού! Μόνο Mickey Mouse, Donald, Almanako και Κλασσικά διάβαζα. Και Asterix, Tintin και Lucky Luke φυσικά! Αλλά ποτέ δεν ήμουν Marvel φαν. Δεν με συναρπάζουν αυτού του είδους τα κόμικ. Μου φαίνονται πολύ σκούρες και άγριες οι εικόνες. Προτιμώ τις ταινίες ή τις σειρές που βασίζονται στα κόμικ αυτά.

    Και επανέρχομαι στην πρώτη πρόταση που έγραψα. Συμφωνώ λοιπόν με την άποψη σου, αλλά είναι γενική αλήθεια πως διαμορφώνεις τις εικόνες και τις προσδοκίες σου από αυτό που βλέπεις και μαθαίνεις πρώτο. Σου δίνω για παράδειγμα τον Christopher Reeve ως Superman. Σίγουρα υπήρξαν και άλλοι που υποδύθηκαν τον συγκεκριμένο ήρωα, αλλά όταν σκέφτεσαι κινηματογραφικό Superman έχεις την εικόνα του συγκεκριμένου ηθοποιού στο μυαλό σου, που τον υποδύθηκε ουκ ολίγες φορές και πάντα πετυχημένα κατά την γνώμη μου! Και δεν θα πάω μακριά! Ο ηθοποιός που υποδύθηκε φέτος τον Superman δεν του μοιάζει κάπως μήπως; Δεν νομίζω να διάλεγαν κάποιον πολύ διαφορετικό.

    Αυτό λοιπόν που λέω είναι γνώρισα τον Spiderman ως τον Nicholas Hammond και αυτήν την εικόνα είχα για τον Spiderman, λογικό ήταν λοιπόν και οι προσδοκίες μου να περίμεναν κάτι αντίστοιχο (όχι υποχρεωτικά να του μοιάζει, αλλά ούτε κάτι τόσο διαφορετικό όσο ο Tobey!) Εξάλλου πιστεύω - και ξανατονίζω πως δεν έχω διαβάσει τα κόμικ, και πως σίγουρα εκεί πρέπει να βασίζονται οι κινηματογραφικές μεταφορές - πως ο Hammond πρόσδιδε και έναν αέρα μυστηρίου στον ήρωα, ήταν κάπως πιο "dark" (και αυτό σίγουρα είναι πιστό στην dark φύση των Marvel).

    Anyway... I believe you got my point! ;)

    ReplyDelete
  4. Δεν χρειάζεται κάποιος να έχει διαβάσει το κόμικ για να παρακολουθήσει την ταινία.Ξέρω αρκετά άτομα που τους άρεσε η ταινία χωρίς να έχουν ιδέα για τα κόμιξ. Εξάλλου δεν είπα αυτό. Είπα στην ουσία ότι αυτό που βλέπεις στην οθόνη στην ταινία είναι πιο κοντά στο τι είναι ο χαρακτήρας Πήτερ Πάρκερ/ Σπάιντερμαν στα κόμιξ παρά αυτό που έδειχνε η τηλεοπτική σειρά που ομολογουμένως είχε πολύ λιγότερα μέσα. Αυτό φυσικά δεν έχει σημασία για τον απλό σινεφίλ που βλέπει μια ταινία αλλά έχει για τον φαν -)

    Όσο για τον ηθοποιό που ενσάρκωσε τον Σπάιντερμαν στη σειρά ήταν μεν φατσούλα αλλά ως εκεί. Σε όλη τη σειρά είχε ένα αποχαυνωμένο βλέμμα έκπληξης σαν να σκεφτόταν "Πως διάολο βρέθηκα εδώ?". Όσο για το σκοτεινό στοιχείο που λες ότι εξέπεμπε η φάτσα του, μάλλον θα ήταν από τον ίσκιο που έκανε στο πρόσωπό του το φουσκωτό μαλλί του -)

    ReplyDelete
  5. Ναι ΟΚ, και γνωρίζοντας ότι είσαι φαν του, συμφώνησα μαζί σου ότι προφανώς έχεις δίκιο, αφού έχεις διαβάσει και τα κόμικ.

    Δεν συμφωνώ όμως ότι ο ηθοποιός της σειράς είναι "φατσούλα". Να μου πεις τον Tobey φατσούλα, το καταλαβαίνω, γιατί είναι! Μου είναι συμπαθής και baby-face, αλλά όχι για spiderman. Ίσα ίσα που νομίζω ότι ο Tobey είχε στην ταινία αυτό το βλέμα το απλανές και χαμένο και όχι ο άλλος. Τέλος πάντων, έχουν περάσει χίλια χρόνια από τότε που έβλεπα την σειρά (χάρη στον big brother μου) και ίσως να μην την θυμάμαι και τόσο καλά τελικά.

    Στο κάτω κάτω της γραφής γούστα είναι αυτά. :)

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Ο Nicholas Hammond ήταν ένα από τα παιδιά που έπαιζαν στη "Μελωδία της Ευτυχίας". Δεν γίνεται να είσαι πιο φατσούλα από αυτό -)

    Και ο Τόμπι μια από τα ίδια. Εξάλλου υπάρχει λόγος που ο Σπάιντερμαν φοράει μάσκα χε,χε... είναι για να μην φαίνεται αυτό ακριβώς, πόσο φατσούλα είναι -)

    Αν οι "κακοί" της υπόθεσης έβλεπαν ότι τους πολεμάει ένας σπυριάρης έφηβος θα έχαναν από το πολύ γέλιο που θα έριχναν παρά από τις δυνάμεις του Σπάιντερμαν -)

    Αυτά.

    ReplyDelete