Monday 23 April 2007

Παραλία Θεσσαλονίκης!

Το προηγούμενο Σάββατο είχα πάει για φαγητό σε γνωστό εστιατόριο της Θεσσαλονίκης και είχε τόσο υπέροχο καιρό που μία βόλτα στην παραλία ήταν ιδανική για να χωνέψουμε... Ο καιρός ήταν σχεδόν καλοκαιρινός και η θάλασσα είχε ένα πραγματικά υπέροχο χρώμα! Έχω τρέλα με την θάλασσα και βλέποντας τον ήλιο τόσο λαμπερό πρόβλεψα και πήρα και την φωτογραφική μαζί μου, πριν πάμε για φαγητό. Δυστυχώς η περιοχή στην οποία μπόρεσα να κάνω περίπατο ήταν περιορισμένη (μέχρι ακριβώς μετά το Μέγαρο Μουσικής) λόγω των έργων που γίνονται.


Είδα μερικούς με ποδήλατο, είχα ξεσηκωθεί και από το αντίστοιχο post του Γκρινιάρη, και μου έχει κολλήσει όταν τελειώσω από την δουλειά τέλος Μαϊου να πάω να πάρω ένα και να κάνω βόλτες. Μαγαζί που πουλάει ποδήλατα έχει ακριβώς δίπλα στο σπίτι μου. Αυτήν την σκέψη την κάνω εδώ και αρκετές μέρες. Τώρα το αν θα την πραγματοποιήσω ή θα επικρατήσει η βαρεμάρα θα το μάθουμε και εσείς και εγώ σε λίγες εβδομάδες. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα έχει ανοίξει η παραλία μέχρι τότε. Γιατί αλλιώς δεν λέει. Ελπίζω πάντως η εικόνα της παραλίας να βελτιωθεί πολύ μόλις τελειώσουν τα έργα. Είδα σε ένα πανό μια μακέτα και φαινόταν πολύ ωραία.

Προσοχή όμως, μην πλησιάσετε πολύ κοντά στην άκρη με το αυτοκίνητο σας χεχε!

Πλάκα έχει αυτή η πινακίδα!

3 comments:

  1. Μέσα για βόλτες με ποδήλατα! Ο άλλος ο σάπιος όμως θα βαριέται! :P

    ReplyDelete
  2. Δανάη, να το επιχειρήσεις! Εγώ το διασκεδάζω πολύ! Είναι άλλη αίσθηση!

    Απλά βρες διαδρομές που είναι βολικές για ποδήλατο, και λόγω οδοστρώματος και λόγω μικρότερης κυκλοφορίας.

    Εγώ είμαι πεπεισμένος οτι μόλις γυρίσω Αθήνα θα κοιτάξω να ξετρυπώσω τέτοιες διαδρομές, αλλά ξέρω οτι είναι δύσκολο.
    Πάντως στη Θεσσαλονίκη μέχρι ενός σημείου δεν είναι δύσκολο, έχει πολλά κομμάτια που είναι επίπεδα, και έχετε και την παραλία.

    ReplyDelete
  3. Ναι, στην Θεσσαλονίκη είναι εύκολο στην παραλία, έχει και ειδικό διάδρομο για τους ποδηλάτες για να μην ενοχλούνται αυτοί που κάνουν περίπατο - όχι ότι τον χρησιμοποιούν και πολλοί! Θα δούμε τώρα με την αναμόρφωση πως θα γίνει... Από το Ποσειδώνιο ως τον Λευκό Πύργο είναι μια πολύ ωραία και άνετη διαδρομή πάντως και έχει πολύ άπλα! :)

    ReplyDelete